torsdag 8 november 2012

Västerbottenpaj och glögg


Västerbottenpaj och glögg är det som gäller idag, men inte samtidigt. Jag och Algot är ensamma hemma nu på kvällen och han önskade sig Västerbottenpaj till kvällsmat och jag var inte sen att haka på, det måste ändå vara den godaste pajen som finns. Medan pajen svalnade av lite (äter den gärna lite ljummen hellre än varm) så passade jag på att koka ihop lite glögg som ska få stå och dra några timmar, vi får se om det blir gott.

Glögg på gång


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

6 kommentarer:

madde sa...

hur gör du glöggen?:)

Anonym sa...

Hej! Jag satt nyss och letade glöggrecept på olika bloggar jag följer så nu hoppas jag att du vill lämna ut ditt recept.

Angelica - Vardagsliv med LCHF sa...

Gott med västerbottenpaj!!

Erikas LCHF till vardag och fest sa...

Madde och Anonym: Jag ska prova resultatet och se om det blev bra innan jag lägger ut receptet. :-)

Anna sa...

Mums, älskar västerbottenpaj :P

Monica Söderström sa...

Bra idé att helt sonika göra pajen utan skal! Jag fick tag en annan stark ost till extrapris, så den ska jag prova med. Västebottensost är ju rätt dyr.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...