onsdag 21 november 2012

Bloggen 1 år!

Pepparkakscupcakes (LCHF)

Idag är det ett år sedan jag publicerade det första inlägget här på bloggen och det har blivit många inlägg efter det. Jag har under det senaste året samlat på mig en mängd LCHF-recept som jag har delat med mig av och jag tycker att det är jätteroligt att så många har hittat hit. Jag blir så glad av era kommentarer och mail där ni berättar att ni har provat mina recept, tack så mycket!

Ettårskalaset går inte obemärkt förbi. Jag firar med cupcakes... eller ska jag säga en kopp kaka. Visst är dessa cupcakeformar underbara! Formarna är i silikon och passar perfekt att baka i. Dessa cupcakes består av pepparkaksmuffins spritsade med färskostgrädde och dekorerade med lingon, LCHF alltihop förståss.

Jag hoppas att ni vill fortsätta följa med bloggen under nästa år också!




Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

18 kommentarer:

monkan sa...

Grattis!
Vilka underbara formar!!!!
/M

Ida sa...

Grattis. Tittar in varje dag. Så glad att du orkar fortsätta bloggandet.

Marja - Baka Sockerfritt sa...

Grattis till på 1-års dagen! Jättesnygga cup cakes, formarna är underbara!

sarah sa...

Oh vart har du hittat dom formarna? :) Ha begär!
Vad är receptet till muffinsarna? :)

Anonym sa...

grattis! :)

Kan du inte berätta också lite om vad du har upplevt för hälsoförbättringar med lchf nu när du har ätit denna kost ett år? Jag har ganska nyligen börjat med denna kost, inte för att gå ner i vikt utan hoppas på att se hälsoförbättringar så småningom. Därför skulle det vara intressant att höra lite om hur du själv har upplevt kosten. :)

tack för en trevlig blogg och många fina recept!

/Anne

Anna sa...

Stort GRATTIS, klart jag kommer fortsätta följa dig :P
Vilka gulliga formar. Ser supergott ut!

Unknown sa...

Grattis! Hoppas du fortsätter med din inspirerande blogg! :)
Kram
//Lana

tojis sa...

Grattis på födelsedagen! Superfina formar, var har du hittat dem?

Ellen sa...

Grattis till bloggen! Tänk vad mycket bra matinspiration som samlats här på ett år :)

Linnéa sa...

Grattis!
Det där såg ut som ett bra sätt att fira på!

Linn sa...

Grattis och vilka fina cup cakes!

Sonja Kidron sa...

Grattis!! :)
Ser fram emot många fler år!
Otroligt söta cupcakes för övrigt!!
Ha en härlig torsdag!
Kram Sonja

Erikas LCHF till vardag och fest sa...

Sarah: Formarna går att beställa bland annat här (länk). Receptet på pepparkaksmuffinsen har jag inte lagt ut ännu, det kommer.

Erikas LCHF till vardag och fest sa...

Anne: Tack för din kommentar! Jag har tänkt skriva lite om hur jag upplevt tiden med LCHF och vilka fördelar jag ser med kosten. Så det kommer så småningom. :-)

Erikas LCHF till vardag och fest sa...

Tojis: Formarna går att beställa bland annat här (länk).

Tove sa...

Grattis i efterskott! =) Då har vi bloggat ungefär lika länge! Du har en superfin blogg, verkligen fina bilder och recept!

Anonym sa...

Grattis! fra en av dine norske lesere. Disse muffinsen så gode ut. Har du oppskriften på pepperkakemuffinsen også?
Annett

Erikas LCHF till vardag och fest sa...

Annett: Vad roligt att du hittat hit. Receptet på pepparkaksmuffinsen finns inte utlagt ännu men det kommer snart.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...