fredag 2 maj 2014

Wellness Stockholm 2014


Lördagen den 10 maj är det dags för Wellness Stockholm 2014. Jag och Magnus har skaffat barnvakt så vi åker till Stockholm för att delta på detta event. Kommer du?

Det vore roligt att veta vilka som kommer. Skriv en kommentar här på bloggen, på Facebook eller på Instagram (@erika_bjorklund) och berätta om du kommer. Hoppas att vi ses där!


Lördagen den 10 maj 2014 är det dags för Wellness Stockholm 2014, ett event i hälsans tecken. Eventet innehåller bland annat en föreläsning med Andreas Eenfeldt (Kostdoktorn), zumba- och yogaklasser, provsmakningar, produkttester, goodiebags och workshops. Konferencier är Katrin Zytomierska. Wellness Stockholm 2014 anordnas av LCHFklubben och Pure PR. Läs mer om eventet på Wellness Stockholm. ( * Bild lånad från Wellness Stockholm 2014 enligt överenskommelse)

Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...