onsdag 26 februari 2014

Vinnaren av produkter från LCHFklubben

LCHFklubbens produkter

Oj, vad många ni var som ville vinna ett paket med LCHFklubbens produkter, jättekul tycker jag! Era motiveringar var helt fantastiska att läsa igenom och det var inte enkelt att välja ut en vinnare. Jag har läst varenda kommentar flera gånger och hade gärna skickat ett paket till er alla men jag valde till sist ut en vinnare.

Vinnaren är:


Grattis Karin i Dalarna! Maila din postadress till mig på vardagfest@gmail.com så ser jag till att du får vinsten hemskickad till dig.


I samarbete med LCHFklubben


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...