lördag 16 augusti 2014

Räkor på fredagskvällen

Fredagsgott

Jag tycker att det är mysigt att fira in helgen med god mat och även om jag själv fortfarande hade semester igår så passade jag på att fixa lite fredagsgott. Vi åt räkor, kokt ägg, avokado, majonnäs och rostat bröd. Jättegott!

Idag startade vi dagen med scrambled pancakes med vispgrädde och färska blåbär... jättegott! Nu väntar en lugn dag utan större planer och ikväll hoppas jag att det inte regnar för vi planerar att laga mat på muurikkan.

Jag hoppas att ni får en härlig lördag!

Majonnäs och räkor

Avokado

Ägghalvor

Rostat bröd med bregott

Vitt vin till


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...