söndag 24 augusti 2014

Ostplättar med köttbullar

Ostplättar med bregott och köttbullar

Här kommer ett tips på en god lunch. Igår gjorde jag några satser ostplättar och de flesta hamnade i frysen men några sparade jag till idag. Vi bredde bregott på och toppade med köttbullar, så enkelt och så gott. Ostplättarna är perfekta att laga många av och sedan frysa in... bara att tina och äta när andan faller på. I somras när vi semestrade i husbilen åt vi ofta detta till lunch.

Jag har inte gjort någonting idag och det känns faktiskt riktigt skönt med en latdag. Just nu skiner solen och jag hoppas att det fina vädret kan fortsätta för vi planerar att grilla till kvällen.



Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...