måndag 13 oktober 2014

Vinnaren av Blend Active (smoothie-blender) från Breville

Smidig smoothie-blender

Vad roligt att så många ville vara med och tävla om en Blend Active från Breville. Jag är jättenöjd med min smoothie-blender och jag hoppas att vinnaren också kommer att vara väldigt nöjd med sin.

Tack för alla härliga tips på ingredienser att stoppa i smoothien. Jag ska prova flera av era förslag, bland annat blev jag nyfiken på lingon, fänkål och cayennepeppar (dock inte samtidigt tror jag). Framför allt ska jag testa att göra fler matiga smoothies som inte är så söta.

Vinnaren är:


Grattis Madelaine! Maila din adress och mobilnummer (för eventuell sms-avicering) till vardagfest@gmail.com så vidarebefordrar jag dina uppgifter så att du får hem en Blend Active.


I samarbete med Breville


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

5 kommentarer:

Madelaine sa...

Oj tuusen tack :D Skickade nog iväg ett skakigt och dåligt mail, men det är svårt att koncentrera sig när man blir sådär glad :) Detta var så tacksamt och roligt att vinna, ser fram emot att testa den och köra på många recept!

Unknown sa...

Hej! Försöker hitta vr man kan köpa denna? Tips?

Erikas LCHF till vardag och fest sa...

Lena Bernergård: Den är helt ny på marknaden så det är inte säkert att den hunnit komma in i affärerna ännu.

Madelaine sa...

Hej!
Du vet inte möjligen hur länge det tar att få vinsten? :) Har ännu inte fått något på posten och jag väntar som ett barn på julafton ;) Har också gift mig nyligen, så blir ju så nervös när mitt gamla namn är angivet för paketet.

Erikas LCHF till vardag och fest sa...

Madelaine: Jag har skickat ett mail till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...