onsdag 29 oktober 2014

Höstlovsledig

Frukost

Här hemma är jag och Algot höstlovslediga idag och resten av veckan. Jag har en hel del på min "att göra"-lista men jag hoppas att det ska finnas gott om tid att umgås och ta det lugnt också. Bara att slippa ställa väckarklockan är ju lyxigt värre. Dessutom att sitta i lugn och ro och äta frukost tillsammans är ju så mysigt.

Igår var jag och kompletteringshandlade några saker och hittade färska jordgubbar i affären som jag inte kunde motstå. Så till frukost idag fick jag och Algot chiapudding med jordgubbar, mycket gott. Algot önskade stekt ägg på en smörgås, så det fixade jag också till vår frukost. Nu är vi mätta och nöjda.

Smörgås med stekt ägg

Chiapudding med färska jordgubbar

Kaffe med en klick vispad grädde på toppen


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...