torsdag 30 oktober 2014

Frukostomelett med sting

Frukostomelett

God morgon! Imorse när jag vaknade hörde jag att Magnus skrapade bilrutan och när jag gick upp såg jag att det var fullt med frost ute. Vackert, men jag vet inte riktigt om jag är redo för det. Snart är vintern här och det är inte mycket jag kan göra åt det.

Dagens frukost blev en god omelett fylld med Boxholms chiliost, rökt skinka och champinjoner. Om du gillar lite sting så kan jag rekommendera Boxholms chiliost, god att ha på omeletten, varma mackor eller bara äta som ostkuber.

Nu ska samla lite energi för att sätta igång med dagens arbetsuppgifter.

Fylld med Boxholms chiliost, skinka och champinjoner

Kaffe


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...