fredag 31 oktober 2014

Halloween


Happy Halloween! Idag bjuder jag på läskiga fingrar med torkade naglar och stora vårtor. Extra goda att knapra på till en blodig soppa. ;)

Ikväll kommer alla utklädda och förväntansfulla barn att ringa på dörren och hoppas på att få godis. Precis som tidigare år har jag inte köpt något godis, istället har jag köpt satsumas (eller clementiner eller mandariner... vad är skillnaden egentligen?). Det känns som ett bättre alternativ jämfört med en stor påse godis.

Torkade naglar och vårtiga fingrar

Satsumas

Halloweengodis


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...