fredag 6 juli 2012

LCHF-loppet

Har du spring i benen?

LCHF-klubben anordnar världens första LCHF-lopp på Djurgården i Stockholm den 25 augusti 2012. De vill bevisa att det går att springa ett lopp utan kolhydrater.

Jag har tio gratisplatser till LCHF-loppet att ge till er läsare. Lämna en kommentar till det här inlägget med en motivering, max 50 ord, till varför just du ska få en gratisplats. Uppge även din mailadress i kommentaren. Din motivering vill jag ha senast fredagen den 13 juli.

Har du spring i benen så är kanske LCHF-loppet något för dig!

Sonen har spring i benen!


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

6 kommentarer:

Lisa sa...

Hej jag heter Lisa och jag har ätit lchf i dryga tre månader nu, det känns jättebra och jag har gått ner nästan 10 kilo och är bara 2 kilo från min målvikt. Jag vill verkligen vara med och springa lchfloppet och visa så många av mina klasskompisar, min familj och alla andra som inte vill tro att lchf fungerar med träning, att det visst gör det! Jag är så taggad och ska springa så fort jag kan för att verkligen bevisa att man klarar av att träna utan kolhydrater. Jag vill jättegärna vinna en gratisplats så jag kan springa. min mail är lisa.wohlfart@hotmail.com

Unknown sa...

Min motivering:
Efter att ha gått ner några kilo med LCHF började jag känna för att springa igen. Numera springer jag milen på runt 52 minuter. Mitt mål är att komma under 40 minuter bland annat med hjälp av LCHF. LCHF-loppet blir ett bra tillfälle att få upp hastigheten ännu mer!
alltomlchf@gmail.com

Inger sa...

Hej!
Jag behöver motivation till att hålla mig från sockerträsket. Äter LCHF sedan 1,5 år men ramlar dit helat tiden. Att få en anmälan till LCHF-loppet vore perfekt både för motivation, träning och mathållning.
MVH
Inger
08995729@telia.com

Anonym sa...

Två av de största omställningarna i hälsolivet är det årsnya joggningsintresset, och den sedan fyra månader pågående LCHF-livsstilen. Jag springer sakta, men vägrar ge upp eller skylla på LCHF. Det vore roligt att träffa likasinnade! Jag och mannen tänkte ha en "egendag" utan barn, och när passar bättre än LCHF-loppet?

Med vänlig hälsning
Jenny
jennalos@gmail.com

Kia sa...

Hejsan,
Jag äter lchf sedan något år tillbaka och vet ju såklart att det går alldeles utmärkt att träna utan kolhydrater. Jag skulle tycka det vore en ära att få vara med och springa och roligt att vara med på ett lchf-event. Jag ser det som en spännande utmaning både fysiskt och personligt att ställa upp i et lopp då jag aldrig vågat det förut.

kaisa_skate@hotmail.com

Anonym sa...

Jag håller precis på att lära mig mer om det här om lchf, har problem med magen och den mår bättre när jag undviker kolhydrater. En start i loppet kan få mig mer motiverad att lära mig samt bli taggad att komma igång mer seriöst med löpningen!
Hälsningar Cecilia
cicci.lundberg@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...