måndag 15 december 2014

Baguette med god fyllning till frukost

Baguette med god fyllning

I lördags satt hela familjen i TV-soffan och tittade på Lucia och samtidigt åt vi god frukost. Jag hade tinat upp varsin baguette som jag fyllt med ost, skinka, sallad, gurka och majonnäs. Det blev jättegott.

Här kommer ett litet tips. Jag använde Boxholms årgångsost i fyllningen. Jag gillar Boxholms ostar men hade helt missat denna, så sist jag handlade fick den följa med hem. Jag tyckte den var jättegod och har ni inte redan testat den så tycker jag att ni ska göra det.

Boxholms årgångsostt


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...