tisdag 26 november 2013

Tips inför advent

På söndag är det första advent. Vad härligt det ska bli att se ljusstakar och stjärnor lysa i alla fönster och sätta på en julskiva med fin julmusik. Jag har längtat väldigt mycket efter julen den senaste månaden och nu är den äntligen här.

Här kommer några tips inför första advent. Kanske kan ni smutta på lite hemmagjord glögg, äta en saffransbulle och knapra på några goda pepparkakor. Toppa gärna pepparkakorna med en klicka ädelostkräm, det blir så gott!

Du hittar mer julinspiration under etiketten Jul.





Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Så gott! Får se om jag hittar tid att baka lite till söndag! Då blir det i så fall dina saffransbullar! :)
Ha en fin dag!
Kram kram <3
//Lana

Julia sa...

bullarna måste jag prova till helgen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...