lördag 30 november 2013

Julgodis på gång!

Godistillverkning på gång

Nu är det dags att göra lite julgodis! Kokosflingor, kakao av bra kvalitet och härligt gott jordnötssmör. Det blir en bra grund till godis.

Detta planerar jag att göra:
- Kokosgodis
- Kokosgodis med chokladtopping
- Kokosgodis med jordnötstopping
- Kokos- och chokladgodis
- Jordnöts- och chokladgodis
- Kokos- och jordnötsgodis

Ischokladformar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

2 kommentarer:

Tina sa...

Väntar med spänning... :o)

Martina sa...

Oj så mycket gott du kommer att göra, gissar jag :)

Kanske du kan ge mig något tips till jul som jag också kan fixa. Väntar också med spänning...

Kramiz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...