torsdag 4 juli 2013

Ett parti schack

Algot är koncentrerad

Eftersom jag och Algot har semester passade vi på att spela spel tillsammans idag, bland annat ett parti schack. Det fina schackbräde är köpt på Kreta för många år sedan och har inte blivit så mycket använt. Algot har precis lärt sig reglerna så nu har brädet plockats fram igen. Jag är hopplöst dålig men tycker att det är vansinnigt roligt att spela spel.


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

1 kommentar:

jaga minus sa...

Hej igen
En del blogspot är svåra att kommentera hos men din hörde inte dit.
Tack för svaret om att jag får låna dina recept foton och bilder tar jag såklart själv

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...