tisdag 30 april 2013

Kameran trasig

Canon EOS-1D Mark III

De flesta bilderna på bloggen har jag fotat med den här kameran, en Canon EOS-1D Mark III. Tyvärr går det inte att fota med den längre, så vi måste skicka den på service. Jag gillar att fota så jag hoppas att kameran går att laga. Under tiden får jag använda vår kompaktkamera istället men den är inte alls lika rolig att fota med. :(

Ni vet väl att ni kan följa mig på Instagram (@erika_bjorklund), där dyker foton upp både på det ena och andra. Ni kan också gilla bloggens Facebooksida.


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Tråkigt när saker går sönder... :(
Hoppas kameran blir igång igen snart!
Ha en fin Valborg!
Kram
//Lana

Angelica - Vardagsliv med LCHF sa...

Jag har BARA en kompaktkamera, vill köpa nytt! :-)

Kikki Sandström Inspiratör o Coach sa...

Trist, men jag hoppas du får kameran lagad. Själv är jag nybliven och lycklig ägare till en kompaktkamera (tror jag att det är) Samsung 18 x som har lite finesser. Tillräckligt för mig än så länge...

Millis - JimpsMillis LCHF sa...

Åh vad tråkigt med kameran. Hoppas den går att fixa. När man väl har en bra kamera så blir man så beroende av den. Ha det bra!

Anna sa...

Nej, vad tråkigt :( Jag hoppas den går att laga. Kramar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...