måndag 28 september 2015

Födelsedagsfika med cake pops

Cake pops

Idag är det Magnus födelsedag och jag och Algot firade honom på morgonen med sång samt många och stora paket. Ikväll ska jag bjuda på dessa cake pops... jag hoppas att de uppskattas. Jag gjorde dessa genom att smula en mjuk kaka och blanda med mintchokladganache (50 g choklad till 1 dl grädde), rulla till bollar och doppa i mörk choklad.

Vi har haft besök i helgen och firat både Magnus och Algot. Algot fyllde tio år i somras men eftersom vi var i Italien på hans födelsedag kom Magnus släkt hit under helgen och vi hade lite kalas.




♥ Grattis på födelsedagen Magnus! ♥


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...