söndag 20 september 2015

Ny hobby och tips på bra mattidning

Min nya, fina elfiol

Jag måste ju berätta att jag har skaffat mig en ny hobby. När jag var liten spelade jag fiol men sedan har jag haft ett väldigt långt uppehåll. Nu har jag skaffat mig en elfiol... visst är den fin! Det är otroligt roligt att ta upp spelandet igen. Det hörs dock att det är länge sedan jag spelade och det gnisslar något förfärligt. Så det är bara att öva, öva, öva...

Sen måste jag ju också tipsa om en bra mattidning. Den bästa mattidningen som finns att köpa just nu tycker jag är tidningen Matkärlek. Jag har precis skaffat mig en prenumeration av tidningen. Tidningen innehåller en blandning av reportage och recept, dessutom fokuserar den på naturlig mat och innehåller många lågkolhydratsrecept. Receptet på citronmarinerad fänkål kommer från senaste numret av tidningen.

Tidningen Matkärlek

Bläddrar bland recepten


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...