söndag 24 maj 2015

Kokoschips med havssalt

Kokoschips med havssalt

Tittade ni på Eurovision Song Contest igår? Vi satt bänkade framför TV:n hela familjen och hejade på Måns. Det blev riktigt spännande där under omröstningen och vi jublade högt när Sverige vann. Måns framträdande var fantastiskt bra tycker jag.

Jag tänkte tipsa om något gott att knapra på i TV-soffan. När jag var och handlade nyligen så hittade jag dessa kokoschips med havssalt i affären. Jag blev nyfiken och köpte hem en påse och de var jättegoda. Jag tror att det fanns även osaltade. Andra kokoschips jag ätit har varit ganska tunna medan dessa är tjockare och passar perfekt som tilltugg istället för exempelvis chips.

Perfekt snacks till TV-soffan


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

1 kommentar:

Unknown sa...

Har testat de osaltade och mmmm va goda!!
Blir till att testa dessa oxå då ;)
Kram Annica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...