torsdag 29 mars 2012

Så firade jag min födelsedag

Champange!

Förra torsdagen fyllde jag år, jag blev 38 år. Vi var i Sälen på skidsemester så jag hade förmånen att få tillbringa hela födelsedagen tillsammans med min familj. Vi åkte slalom hela dagen i Hundfjället och hade med oss varm mat i mattermos.

När vi kom hem och bytt om blev jag firad med champange och sonen gjorde världens finaste snöflinga av papper som jag fick i födelsedagspresent ♥. Jag fick önska mat och ni som följer min blogg vet att jag ofta skriver att jag älskar lax, så självklart blev det lax till middag. Laxen serverades med avokado, sallad och kall limesås. Vi hade champagne kvar så det blev bubbel till middagen, mycket gott. Efter middagen fick vi tårta (recept kommer) och kaffe. Jag hade en väldigt bra födelsedag!

Stekt lax, avokado, sallad och limesås

Champagne till laxen

Tårta till efterrätt


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

6 kommentarer:

Ulrika sa...

Champagne till maten, det var till att lyxa till det rejält! :-D

Erika Skogly sa...

Grattis i efterskott!!!

lchfsystrar sa...

Grattis ett tag för sent!!

Maria sa...

Mysigt det lät! Grattis i efterskott!
= )

Fröken M sa...

Stort grattis i efterskott !!

Det blir nog så, dyker chansen upp att smitta honom med vattenkoppor så tar jag den... Lika bra att få det avklarat och förhoppningsvis klarar han sig men en lindrig variant...

Unknown sa...

Champagne är det bästa jag vet! Grattis i efterskott!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...