fredag 30 mars 2012

Gott till fredagskvällen

Laxrullar med wasabi och cream cheese

Det är fredag idag, veckans absolut bästa dag (enligt mig)! Jag kan känna att helgen närmar sig med stormsteg redan när jag vaknar på fredagsmorgonen. Idag blir det en favorit i repris. För några veckor sedan åt vi (också en fredag) laxrullar med wasabi och cream cheese och det ska vi få till kvällsplock idag. Till laxrullarna serverar jag japansk soja och sushi gari. Det är så gott! Jag önskar er en härlig fredagskväll!



Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

1 kommentar:

Jenny sa...

Åh vad goda de såg ut. Hade tänkt att göra laxrullader med ruccola och pepparrotscreme till helgen. Men kanske ändrar mig nu.
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...