söndag 16 augusti 2015

En härlig semester

Jag gör en insats och stöttar upp det lutande tornet i Pisa

Hej igen! Jag hoppas att ni har haft en härlig sommar. Jag och min familj har haft en helt underbart härlig semester tillsammans. Vi åkte med husbilen ner i Europa och hamnade i Italien. Vi har badad mycket, ätit gott och bara haft det bra. Imorgon börjar vardagen igen och det är dags att vända tillbaka dygnets timmar och försöka få någon form av rutin på dagarna.

Under semester har jag ätit ALLT jag normalt sett inte brukar äta. Det har varit en icke-LCHF-semester med bröd, pasta, pizza, godis, fikasmarr och glass. Det var planerat och jag njöt av allt gott jag har ätit. Nu är semestern slut, kroppen har lagt på sig ett par kilo, magen är svullen och det är dags att börja äta som vanligt igen. Jag ångrar mig inte men det ska bli skönt att återgå till en kost som jag vet att min kropp mår bra av.

Här är några bilder från Italien.

Det blev många härliga baddagar vid Meddelhavet

Höga vågor

Italiensk pizza - fantastiskt god


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åååå så härligt det ser ut! Hoppas ni hade en toppensemester! Tittar inte in här så ofta längre, men så fort min bebis är född och vi har hittat lite rutiner igen så ska vi styra mot lågkolhydrat igen! Du är en fin inspiration som alltid!
/LchfSerro

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...