lördag 25 januari 2014

Pannkaksfrukost

En hög nygräddade pannkakor

Jag har gått och varit så sugen på pannkakor väldigt länge och planerade därför in en pannkaksfrukost imorse. Det blev ett stort lass goda pannkakor som vi njöt av till frukost, eller egentligen blev det nog lunch med tanke på att klockan var närmare tolv när vi åt dem.

Till pannkakorna provsmakade vi bär- och fruktblandningen Bara Bär med blåbärssmak, den innehåller enbart blåbär och äppelpuré och fungerar jättebra som ersättning för sylt. Inget tillsatt socker eller andra konstigheter, vilket jag uppskattar och den var jättegod.

Nu ska jag fixa lite småsaker och sen ska jag sätta mig och läsa en stund eller kanske spela något sällskapsspel med familjen. Hoppas att ni får en härlig lördag!

Pannkakor, vispad grädde samt Bara Bär blåbär

Smakar som blåbärssylt

Bara Bär blåbär



Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

2 kommentarer:

Therese sa...

Gott med pannkakor till frukost! Ha en trevlig lördag, kram!

Unknown sa...

Åh va gott!!!
Pannkakor är grejor det :)
Måste se om dessa bär finns på "mitt ica" smidigt!
Kraaam <3<3<3<3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...