måndag 10 juni 2013

Fem saker om mig

Dekorerade bakverk


1. Jag älskar att baka (bakbloggade tidigare på bloggen Bakglädje). Framförallt att dekorera bakverk tycker jag är väldigt roligt.

2. Jag är totalt okunnig och ointresserad av blommor och växter. De gånger min man åker bort i några dagar brukar han skriva en lapp till mig så att jag ska komma ihåg att vattna våra blommor.

3. Enligt vad jag hört så bor jag i ett av Sveriges mest spindelartrikaste områden. Om det stämmer vet jag inte men mycket spindlar i olika storlekar finns i alla fall här hemma. Tur att jag inte är spindelrädd!

4. Jag har svårt att svälja tabletter hela. Får ofta försöka länge innan jag lyckas få ner dem.

5. Jag är en listmänniska och skriver alltid massor av listor, exempelvis "att göra"-listor, handlingslistor och packlistor... eller "förslag på inlägg till bloggen"-listor. :)


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

5 kommentarer:

Sofia sa...

Du måste vara min tvillingsjäl! Det kunde lika gärna varit en beskrivning av mej förutom det där med mycket spindlar :) jag störtgillar din blogg för vi verkar ha samma smak också ;) och jag gillar att du inte häller stevia i allt!

Angelica - Vardagsliv med LCHF sa...

Men jag HATAR spindlar :-)

Unknown sa...

Kul att få läsa mer om dig! :)
Jag gör också massvis med listor! :)
Ha en toppen måndag!
Kram!
//Lana

Unknown sa...

Jag borde göra fler listor ;)
Kul att läsa lite om dej
Kraaam <3<3<3

Marja - Baka Sockerfritt sa...

Jag kan säga att jag känner igen mig i punkt 1,2 och 5 ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...