tisdag 29 maj 2012

Mors dag firades med kaka i sommarvärmen

Tigerkaka med grädde och hallon

Vi var och hälsade på mina föräldrar i helgen och då passade jag på att fira min mamma på mors dag. Jag hade bakat en tigerkaka som jag hade tagit med mig och som jag bjöd på till söndagens kaffestund. Kakan serverades med vispad grädde och hallon, det blev väldigt gott.




Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

4 kommentarer:

sara sa...

Va gott det ser ut =)

Fröken M sa...

Gud va gott !! jag ska nog köpa hem lite jordgubbar idag och smaska på till efterrätt :)
Ha en skön dag !!

Tarina sa...

Ser super gott ut! Måste testas:)

Unknown sa...

Ser kanongott ut!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...