söndag 29 april 2012

Fika ute i trädgården

Fika ute i trädgården

Vilket underbart väder vi har idag! Solen skiner här i Linköping och det känns som att alla grannar tittar ut ur sina hus för att pyssla i sina trädgårdar. Våra utemöbler har tagits fram och det kändes självklart att inta fikat utomhus i det fina vädret.

Det blev fika ute i trädgården med kaffe och chokladdoppade kokostoppar, mycket gott. Det var härligt att sitta ute i solen och njuta av våren.



Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

2 kommentarer:

Fröken M sa...

Mysigt !! Jag tror faktiskt jag ska gå ut en liten stund jag med. En kopp kaffe i solväggen gör mig alltid glad :)

Unknown sa...

Härligt med sol! Dörren till altanen har varit öppen hela dagen idag! Sådan skön värme har vi haft idag!
Gott med kaffe och något smarrigt i solen!
Ha en fin kväll!
//Lana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...