måndag 20 april 2015

Grillrester

Grillrester i matlådan

Det blev VAB idag också men Algot är feberfri idag och jag tror att han är pigg nog att gå till skolan imorgon. Äntligen!

Idag blev det inte vilken matlåda som helst till lunch. Det blev rester kvar av lördagens grillning, så idag åt jag och Algot baconlindad kyckling, ugnsrostade grönsaker med fetaost och basilkamajonnäs... så gott!

Grillad baconlindad kyckling

Ugnsrostade grönsaker med fetaost



Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

1 kommentar:

Sandra sa...

Mums, låter gott! Vi hade grillpremiär i lördags och det var så gott! Det är svensk sommar, det! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...