söndag 22 mars 2015

Idag är det ingen vanliga dag...

Våfflor, bär och grädde

... för idag är det min födelsedag!

Jag vaknade till paket och kramar imorse följt av våffelfrukost. Till fikat idag blir det chokladtårta med körsbärskräm (samma recept som till Very cherry chocolate cake men körsbärsfyllningen serveras bredvid tårtan istället), vi tjuvstartade med tårta redan igår. Ikväll äter vi blomkålslax med limeyoghurt. En god dag!

Dagen till ära har jag även köpt hem godis, vilket inte händer speciellt ofta. Min födelsedagspresent till mig själv.

Jag har varit jätteförkyld den senaste veckan men börjar återhämta mig nu. Jag har haft helt galet ont i halsen och igår hade jag knappt någon röst, men efter att ha försökt vara så tyst som möjligt igår känns det mycket bättre.


Födelsedagsgodis


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

3 kommentarer:

Sandra sa...

Grattis på födelsedagen! Hoppas du har haft en fin dag. :)

Sukkerspinnengelen sa...

Gratulerer så mye med dagen!

Marja - Baka Sockerfritt sa...

Grattis igen! Hoppas du blir helt återställd snart :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...