söndag 29 november 2015

Tips på drycker till jul

Jag hoppas att ni har haft en härlig första advent. Idag efter att vi adventpyntat och lyssnat på julmusik kände jag att den där välbekanta julkänslan börjar komma smygande. Det är något speciellt med julen.

Någon riktig vinter har vi inte fått än (i alla fall inte här i Linköping) men det är ändå gott att dricka något varmt så här i julmånaden. Här kommer några tips på goda drycker till jul. Klicka på länken under bilden för att komma till receptet.

Du hittar mer julinspiration under etiketten Jul.






Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...