måndag 18 juni 2012

Tips: Koka äggen i en äggkokare

Om ni inte äger en äggkokare så kan jag verkligen rekommendera er att köpa en. Jag och min man fick den här äggkokaren i julklapp för massor med år sedan. Då visste jag inte ens att det fanns äggkokare och jag tyckte nog egentligen att det var en väldigt onödig pryl. När jag sedan provade äggkokaren ville jag aldrig återgå till att koka ägg på spisen igen. Det är enkelt att styra hur lös- eller hårdkokta ägg man vill ha genom att tillsätta olika mängd vatten. Nu när vi äter LCHF-kost används äggkokaren väldigt ofta. Jag är otroligt nöjd med vår äggkokare, så har ni ingen... köp en!


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

1 kommentar:

Unknown sa...

Oh, jag ska absolut köpa en sådan! Har velat länge, och nu efter ditt tips ska jag slå till! :)
Ha en fin måndag!
Kram
//Lana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...