onsdag 13 juni 2012

Cowboyfest och buffé med jobbet

Jag i cowboykläder

Igår var jag på fest med jobbet. Det var cowboytema och självklart var jag klädd enligt temat i rutig skjorta, väst, cowboyhatt, jeans och matchande boots. Festen började med att vi fick prova på line dance, vilket jag tyckte var väldigt roligt. Efter att ha hämtat andan efter dansen blev det middag med god buffémat, sång och underhållning. Efter middagen meddelades vinnarna av bästa klädsel och jag vann faktiskt andrapris! Det var en trevlig kväll med arbetskamraterna.

Buffémat


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

1 kommentar:

Louise sa...

Kul! Perfekt med buffémat, ska själv på fest med jobbet i helgen men där fick man välja från meny, totalt icke lchf-anpassad, men jag valde en rätt där det bara är att hoppa potatisen ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...