torsdag 7 juni 2012

Näringsrik & naturlig LCHF

Näringsrik & naturlig LCHF

Ytterligare en LCHF-kokbok har fått flytta in hemma hos mig. Boken "Näringsrik & naturlig LCHF" av Klara Desser innehåller många fina och inspirerande bilder samt härliga recept. Jag har spanat in mintchokladkakan i boken, den ser underbart god ut. Jag älskar att bläddra i kokböcker och jag tror att jag kan hitta mycket gott i den här boken.

Mumsig mintchokladkaka


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Den har jag oxå! men inte hunnit kolla i den så mkt än ;)
men det passar ju bra för nu har jag ju tid till det.....

Maria sa...

Klara har många fina recept, har en GI-bok hemma hon har skrivit.
Alltid trevligt med lite tips & inspriation..
=)

Millis - JimpsMillis LCHF sa...

Har bläddrat igenom den på jobbet, massa goda recept och fina bilder! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...