måndag 3 december 2012

Min veckomeny hos Kostrådgivarna


Idag hittar ni min komponerade veckomeny hos Kostrådgivarna. Där finns även alla recepten samlade samt en färdig inköpslista. Min veckomeny ser ut så här.


Tisdag:
Mandelfisk, broccoli och hackat kokt ägg


Torsdag:
Laxfiléer med ugnsgrönsaker och fetaostkräm


Helg:
Rullader med gräddsås och vitkålsgratäng


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

3 kommentarer:

Angelica - Vardagsliv med LCHF sa...

Jag har skrivit ut hela listan! :-)

Fröken M sa...

sååå mycke gott !!
här har det blivit allt för mycke skräpmat på sistone...

Unknown sa...

Låter mycket gott! Kul att få komponera egen meny! :)
Ha en toppen tisdag!
Kram
//Lana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...