fredag 7 december 2012

En seg fredag...

Fredagstallrik

Jag rotade runt i frysen och hittade lax, västerbottenost och räkor och vips hade vi gjort oss en liten fredagsmiddag bestående av laxsida, skagenröra, minivästerbottenpaj, röd rom, rödlök och creme fraiche. Min förkylning sitter i så det har varit en rätt lugn och seg fredag. Ikväll ska vi titta på finalen i X Factor, tittar ni?

Minivästerbottenpaj, creme fraiche, rom och rödlök



Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

4 kommentarer:

monkan sa...

Jag är ju På spåret-fan...vi tävlar mot dotter o svärson via rymden och de vinner jämt!!!
/M

tojis sa...

Ja här är det också På spåret som gäller, älskar't!

Anna sa...

Tusen tack :D
De där ser så galet gott ut! Pajen är så gullig :P Ja för att inte tala om hur smarrigt de är :))) Ha en fin helg!kram

Unknown sa...

Mmm...gott, gott! Skagenröra måste jag också göra snart! Blev sugen på den! :)
Ha en fin lördag!
Kram
//Lana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...