fredag 14 december 2012

Fredag och tacos

Fredagstacos

Idag hämtade jag ett paket från LCHF-klubben innehållande brödmix, pizzamix, vörtmix och tacokrydda. Brödmixen ska jag testa i helgen och tacokryddan kom till användning redan idag då det blev tacos till middag. LCHF-klubbens tacokrydda innehåller inga tillsatser eller tillsatt socker som vanlig tacokrydda vanligtvis gör. Den var väldigt god och smakade precis så som tacos ska göra, dock behövdes köttfärsen saltas eftersom tacokryddan inte innehöll något salt.

Julen närmar sig med stormsteg. Jag börjar få lite smått panik över de julklappar jag ännu inte har köpt. Igår lyckades jag i alla fall klicka hem några julklappar från nätet, så smidigt att slippa springa runt i affärerna och leta julklappar. Har ni köpt alla årets julklappar redan?

Glöm inte att jag finns på Facebook och på Instagram (@erika_bjorklund). För att inte missa något inlägg kan ni följa bloggen via Bloglovin'.

Paket från LCHF-klubben

Tacokrydda


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Hm..... Jag tror att alla julklappar är fixad.....men man vet aldrig ;)

Unknown sa...

Tacos är så gott! :)
Men jag måste vänta på glasskivan till köket först för att våga steka något på min nya spis... :(
Ha en fin lördag!
Kram
//Lana

Millis - JimpsMillis LCHF sa...

Ja efter vår Stockholmstripp så är julklapparna klara, men det mesta har jag köpt på nätet :-) smidigt!

monkan sa...

Julklappar...? Hmm, jag är alltid sen! Lär mig aldrig.
:) /M

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...