måndag 3 december 2012

Bloggkärlek


Jag vill tipsa om en blogg som heter 56kilo.se. Det var den första bloggen som jag började följa efter att jag gick över till LCHF-kost (innan dess var det mest tårtbloggar som jag besökte) och det känns därför naturligt att den bloggen är först ut i mitt bloggkärlek-tema. 56kilo.se drivs av Åse som är utbildad kostrådgivare och hon delar med sig av sina recept på bloggen men också mycket koka ord om lågkolhydratskost samt mysiga stunder från hennes liv. Jag har provat många av Åses recept och hon inspirerar mig mycket. Titta in på 56kilo.se och njut av en stund med fina bilder och härliga recept.

Jag läser många bloggar som inspirerar mig och jag tänkte att det är dags för lite bloggkärlek, ett tema som kommer att dyka upp här på bloggen lite då och då. Tanken är att jag kommer att tipsa er läsare om underbara och härliga bloggar som jag tycker är värda ett extra besök.


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

4 kommentarer:

Anna sa...

Åh vad kul det ska bli att få veta vilka dina favoriter är. Alltid kul med mer inspirationsbloggar att följa. ha en fin dag!kram

Angelica - Vardagsliv med LCHF sa...

Vilken bra idé! Håller med, 56kilo är verkligen bra! :)

Anna sa...

Åse är superinspirerande. Liksom du!! Vad vore världen utan andra bloggar att hämta idéer ifrån!

Anna sa...

Jag läser din och Åses blogg dagligen. Jag blir så inspirerad av era bloggar med recept och idéer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...