lördag 21 januari 2012

Kokosplättar

Kokosplättar, vispgrädde och bär

Dagens lunch blev kokosplättar med vispgrädde, hallon och björnbär. De är jättegoda och gillas av hela familjen. Receptet är samma som till kokospannkakorna och ni hittar receptet här. Nu ska jag sätta mig och läsa i min bok framför brasan och njuta av lördagskvällen. Min man står för kvällsmaten idag så jag tänker bara ta det lugnt resten av dagen.



Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

5 kommentarer:

Maria sa...

Ohh de lät jättegott dessa med! Attans vilken lyxmat LCHF är .. njuter varje dag av god mat. Och vilka härliga recept man kan hitta bl a här !! ;)

Fröken M sa...

Härligt !! Njut av kvällen vännen :)
Kram

Unknown sa...

Min dotter älskar sådana plättar! Så gott! :)
kram
Lana

Erikas LCHF till vardag och fest sa...

Maria: Håller med dig, det känns riktigt lyxigt att få äta så här gott hela tiden. :-)

anna sa...

Hej!
Visst är det gott med smoothies =)
Jag skulle göra kokospannkakor härom dagen och tänkte att det är väl bara att byta ut dl antalet ifrån pannkakssmeten med mandelmjölet. Det var det verkligen inte :/ SÅ fel jag hade.. Så jag förstörde allt och det blev verkligen pannkaka för jag gjorde slut på de vi hade hemma och jag blev så arg :/ Nu ska jag följa ditt recept =) ha en fin kväll!kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...