torsdag 5 december 2013

Tips på julkakor

För mig är julfikat en viktig tradition på julafton. Efter Kalle Anka blir det kaffe med fika och trots att alla fortfarande är jättemätta efter julbordet tidigare på dagen samlas vi i köket för årets julaftonsfika. Jag som älskar att baka har fyllt frysen med härliga LCHF-kakor och här kommer några tips inför julbaket. Klicka på länken under bilden för att komma till receptet.

Du hittar mer julinspiration under etiketten Jul.






Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

2 kommentarer:

Charlotta Sofia springer o trimmar sa...

Åh, här ska bakas! Speciellt sugen på saffransbiscotti. I och för sej äter jag ganska mycket olchf:igt vid julen men det är ändå alltid kul med alternativ! Jag gillar att du använder honung i dina bakverk, har också börjat göra det. Ok, att honung är lite mer blodsockerhöjande än sötning men så himla mycket godare, naturligt och nyttigt. Det känns bättre på något vis.

Unknown sa...

Mmm...så mycket gott! Kanonbra recept! :)
Ha en toppen dag!
Kram kram
//Lana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...