lördag 21 december 2013

Firar in julledigheten med snittar och bubbel

Snittar och bubbel

Igår firade vi in julledigheten med goda snittar och bubbel. Två olika sorters snittar med rostat formbröd i botten, en toppad med skagenröra och den andra med hamburgerköttröra med pepparrot. Hamburgerköttröran är gjort av cream cheese, riven pepparrot, creme fraiche, hamburgerkött och lite salt, jättegott!

Nu är familjen jullediga och det ska bli så skönt. I helgen ska det städas, julpyntas och göras julgodis för hela slanten så att vi kan ta emot våra julgäster i början av nästa vecka.

Snittar med hamburgerköttröra med pepparrot

Snittar med skagenröra


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

2 kommentarer:

Amanda sa...

Bra sätt att fira in julledighet tycker jag :)

Martina sa...

Ofta är det ju svårt att hitta tiden mitt i julstöket att fira att julledigheten har infunnit sig. Tur att ni är förnuftiga och tar er den tiden.

Ha en trevlig Jul!
Kramiz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...