torsdag 5 december 2013

Tävling! Vinn ett fredagsmys-kit från SF Anytime

Fredagsmys-kit från SF Anytime

Nu är det dags för ytterligare en tävling. Här kan ni vinna ett härligt fredagsmys-kit från SF Anytime. Myskläder, pizza och en bra film, det är en bra start på helgen.

Två personer vinner varsitt paket innehållande:
  • Två vouchers från SF Anytime (värde 59 kr/st) för att kunna se film.
  • Mjuka mysbyxor.
  • Snyggt svart förkläde med guldtexten "Bon appétit!".
  • Redskap för att kunna göra hemmagjord pizza: pizzaskärare, minirivjärn, pizzaspade och en liten skärbräda.


För att vara med och tävla vill jag att du lämnar en kommentar till det här inlägget och svarar på dessa två frågor:
  1. Klicka in hos SF Anytime och se vilka filmer som finns. Berätta vilken film du helst skulle vilja se.
  2. Vilken favorittopping har du på din fredagspizza?
Tävlingen pågår till och med lördagen den 14 december 2013.


Även vi LCHF:are kan äta en god pizza på fredagen och imorgon bjuder jag på ett nytt recept på en supergod LCHF-pizzabotten. Sen är det bara att toppa pizzan med sina egna favoriter och sätta sig i TV-soffan och njuta av en bra film.

Pizza - perfekt till filmen!

Vouchers

Förkläde

Mysbyxor

Pizzaskärare, minirivjärn, pizzaspade
och en liten skärbräda

I samarbete med SF Anytime


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

18 kommentarer:

Unknown sa...

Vilken rolig tävling!
1. Jag vill se Känn ingen sorg då jag har hört att den ska vara superbra och jag missade den på bio.

2. Favoritpizzan är med fetaost, soltorkade tomat, mozzarella och toppad med ruccola och olivolja! MUMS.

Whazzzup18 sa...

Självklart vill jag titta på
Food, inc. eller fast food nation! :D
Varför? : Jo för att jag har precis sett trailern. Och jag tycker att den verkar vara en nyttig video för dagens folk att titta på. Dom kan lära av denna video om varför många är sjuka, och hur alla dessa sjukdomarna kom. Det är just pågrund av " maten".
Efter att många har sett den här videon så kanske fler börja tänka på vad de egentligen stoppar i sig, och gör bättre val för att undvika framtidens lidande. På så sätt kan vi alla hjälpa till att förändra vårt samhälle. Där alla är pigga och glada.
"Låt din mat vara din medicin" = Så sant!

Bästa pålägg på pizzan =
Pizza är den rätten som man kan variera oändligt! Åh va svårt men jag har kommit på ett eget recept som blev faktiskt goood haha

Jag hade inte pizzabotten, så jag tod först
1 liten påse MOZZARELLA DI BUFLA CAMPANA FRÅN Zeta FERNANDO DI LUCA
( EN PÄRLVIT OST MED DELIKAT GRÄDDIG SMAK OCH VISS SYRLIGHET)

Jag mosade den på botten på tallriken och sen så toppade jag med:
några lax bitar som jag har tillagat i ugn och sen så toppade jag sist ned ICAS PESTO ARRABBIATA av soltorkade tomater,parika och röd chili.
(SÅ GOTT)
Och in i micron 2 minuter, toppa med lite färsk dill klarrrt!


Med pizzabotten skulle jag nog ha mozzarellan sistOch du kan varierar med vilket kött du vill.
Fisk,räkor,lax,torsk,nötkött vad som helst.

/ Kram

willgott sa...

million dollar baby kan jag se om o om igen!

gorgonzola och ruccola är favoriten

Peeto_79 sa...

Man of Steel skulle vi se.

Maletkött och skinka sku vi ha på pizzan

Nat sa...

1. Jag vill se World War Z. En epidemi som drabbas hela världen verkar inte så orealistik och ska vara intressant att se om det är en bra zombiefilm.

2. Jag tycker om pizza som har många ingredienser: paprika, skinka, oliver, kronärtskocka, rödlök, vitlök, lite chili, med olika typer av ost: feta, mozzerella, parmesan. 'Mediterranean' inspirerade :)

Karin sa...

1. Jag vill se The Wolverine.
2. Pizzan ska ha färska chaminjoner, rökt skinka,röd paprika och lökringar!

Magie P sa...

1. What Maisie knew för att jag gillar Julianne Moore och kul att Alexander Skarsgård är med!
2. Jag gillar att ha på färska tomater och paprika, mozzarella, nån god skinka och gärna lite jalapenos för lite hetta.. Gärna så mycket fyllning som möjligt för trista kanter är aldrig kul!
Spännande att se nya pizxareceptet!!

Cissi sa...

1.Lang tragedi påLantkyrkogården...Riktigt bra filmer. Med mycke spänning. Skulle vilja se den ihopp med dottern som vart sjuk 1 v nu.
2. Gjorde en pizza botten med bara ost och ägg så god...hade på förska tomater, färska champinjoner och bacon eller räkor..

Anonym sa...

Jag vill så gärna se Känn ingen sorg, dels för att jag är uppvuxen i Göteborg, för att han som spelar huvudrollen är min gamla barndoms granne. Sen är det ju inte till det sämre att den har fått fina omdömen.

Det vi kan sakna här hemma är kebab pizza, men det har vi löst genom att göra en LCHF botten och sedan köper vi kebab kött med grönsaker, super gott. Vi brukar också göra en god sås, blanda creme fraiche ihop med Santa Marias Jalapeño, blir super gott om man gillar lite styrka på sin pizza.

Hälsningar Linda H

Anonym sa...

Jag vill se "Den gröna cykeln".

Godaste pizzan har tomatsås och mozzarella förstås och sen massor av färska champinjoner, vitlök, färska tomater och något gott kött (fläskfilé/oxfilé/parmaskinka/salami)

Anonym sa...

Jag vill gärna se "Hobbit - en oväntad resa".

Och på pizzan har jag alltid salami!

Hälsningar Anki Ring

Unknown sa...

Hej!
Jag vill se klassikern " Mitt liv som hund" en riktig feelgood film!

På min pizza vill jag ha pepperonikorv och mozzarella, en riktigt kryddad och kraftig tomatsås ( som kokat ihop någon timma) är nog viktigast ändå!

Malin Stang sa...

1. Åh, som gammalt Håkan-fan men missade den när den gick på bio: "Känn ingen sorg"

2. Pizzatopping... ååh: Hemmagjord tomatsås med lite chili och vitlök, skinka, salami, paprika, rödlök och chaminjoner, toppat med mozzarella-ost. Dessutom är tillhörande vitkålssallad grymt viktig! :)

Frida sa...

1. Jag skulle vilja se Star Trek - Into Darkness då det är en film jag velat se länge men inte fått tillfälle till.

2. På min favoritpizza har jag en tvådelad pizza med skinka och champinjoner på ena halvan samt skinka och liiiiite ananas på ena halvan. Variation förnöjer :)

Katarina sa...

1. Jag skulle vilja se Känn ingen sorg. Har hört att den är så bra!
2. Parmaskinka, oliver och ost är min favorit.

anna sa...

Tragedi på en lantkyrkogård skulle jag vilja se. (två av de senaste filmerna som jag tycker är riktigt bra är känn igen sorg och the heat )
Min favorit topping är bacon och purjolök.
Spännande med en pizza:P
kram

Monica Petersson sa...

Åh, jag skulle vilja se The Heat med Sandra Bullock. Behöver få skratta lite...
Min favorittopping är salami, gul lök, champinjoner och grön paprika toppat med mozzarella!
Hälsningar Monica

Anette g sa...

Se hobbit 2 favorit på pizza. Är kebabkött

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...