lördag 15 september 2012

Sonen äter med pinnar

Algot äter med pinnar

Igår åt vi laxrullar med wasabi och cream cheese och de var jättegoda! Algot tycker också om dem men blev lite fundersam när han såg att jag inte hade tagit fram några bestick utan bara pinnar att äta med. Efter några försök gick det utmärkt för honom att använda pinnarna och han åt upp alla sina laxrullar utan att hämta vanliga bestick.

"Det var inte svårt det här..."


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

5 kommentarer:

Sonja Kidron sa...

Mmm, så gott med laxrullar! :)
Duktigt av sonen att äta med pinnar!

monkan sa...

Duktigt! Inte helt lätt alla gånger.../M

Anna sa...

Åh vad duktig han är :)

Unknown sa...

Tänk om man hade lika lätt att lära som vuxen, som när man var barn. Men "Altot"? Är det ett nytt smeknamn...? ;)

Erikas LCHF till vardag och fest sa...

Ulrika: Nog för att han kallade sig själv för "Aldot" när han var liten men detta var en felskrivning. Rättat nu. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...