fredag 14 september 2012

Äntligen fredag!


Åh, den här fredagen är verkligen efterlängtad. Jag är så otroligt trött efter att ha stressat på jobbet och sovit dåligt en längre tid så nu behöver jag en lugn och skön helg att återhämta mig på.

För att fira in helgen har jag förberett laxrullar fyllda med wasabi och cream cheese... de är så goda! Perfekt plock till familjens fredagsmys. Just nu ligger rullarna i frysen och stelnar till så att de blir lättare att skära om ett tag. Efter att ha ätit dessa godsaker däckar jag nog i TV-soffan och vi får se om jag somnar där eller lyckas hålla mig vaken. Jag önskar er en härlig fredagskväll!

Snart får jag smaka...


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

7 kommentarer:

Theresia sa...

Ha en skön helg! =)

Unknown sa...

Vad gott och fräscht! Mums, mums!
Ha en fin fredagskväll!
Kram kram
//Lana

Marja - Baka Sockerfritt sa...

Har gjort liknande rullar (fast med dill i), smarrigt! Hoppas du får en lugn helg nu!

monkan sa...

De är så goda! Ha en lugn o skön helg! :)
/M

Unknown sa...

Tack för påminnelsen! Jag brukar göra såna men har glömt bort det!
Det blir såna ikväll innan grillningen :)

Malin sa...

Åh va gott det ser ut! :)

Millis - JimpsMillis LCHF sa...

Låter ju helt underbart gott! Ha en lugn och skön helg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...