fredag 28 september 2012

Magnus födelsedag

Champagne och jordgubbar

Fredagar är min absoluta favoritdag! Den här fredagen är det dessutom min mans födelsedag och dagen startade med sång och paket på morgonen. Champagnen står nu på kylning och ikväll blir det ett glas bubbel tillsammans med färska jordgubbar. En fin blomsterbukett fick också följa med hem idag för att fira Magnus.

Vi har barnvakt och chaufför idag så det blir ett restaurangbesök på tu man hand ikväll. Eftersom varken jag eller Magnus har våra föräldrar boende i närheten har vi sällan barnvakt så ikväll ska vi passa på att njuta av att få lite tid för oss själva. I helgen blir det firande med familjen.

Födelsedagsblommor

Jordgubbar



Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Vad härligt med egen tid för varandra!
Hoppas ni kommer att ha en mysig kväll tillsammans! :)
ha det fint!
kram kram
//Lana

Millis - JimpsMillis LCHF sa...

Lyxigt med egentid med varandra! Ha det så mysigt!
Kram

monkan sa...

Trevligt! Hoppas ni haft det skönt!
/M

patrik sa...

Ha det så bra!!www.sportochspelkocken.se

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...