torsdag 9 augusti 2012

Virkad mobilväska

Virkad mobilväska

Som jag nämnt tidigare så har jag de senaste dagarna haft ett sommarprojekt att virka en mobilväska. Nu är den äntligen klar. Så här blev den!

Väskan är fodrad på insidan för att jag ska kunna ha småsaker i den utan att de faller ur. Den har tre fack så att jag kan ha mobilen i ett fack och nycklar, körkort samt betalkort i de andra facken. Perfekt storlek och passar bättre till sommarklänningen än min vanliga handväska.

Det är evigheter sedan jag virkade senast men det gick bättre än jag från början trodde att det skulle göra. Jag är mycket nöjd med min nya mobilväska!



Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

14 kommentarer:

monkan sa...

Vilken söt och fin mobilväska! /M

Mitt liv som fru L sa...

Nä vad söt den är! Vad duktig du är!

Kram C

Maria sa...

Den är jättefin !! Duktig du är ..
=)

Marja - Baka Sockerfritt sa...

En av de sötaste jag sett, så händigt!

Ida sa...

Vart har du hittat mönstret?

Anonym sa...

Superfin! Har du gjort mönstret själv eller går det att hitta någonstans?

Monica Hansen sa...

så fin den blev!

Unknown sa...

så fin!!
önskar ibland att jag hade lust att lära mig virka.......

Therese sa...

Så söt väska. Önskar jag kunde virka..

Unknown sa...

Jättesnyggt! Perfekt till sommarklänning!
Ha en fin fredag!
//Lana

Erikas LCHF till vardag och fest sa...

Tack snälla ni för era fina kommentarer! Jag har tyvärr inget mönster på mobilväskan, jag hittade på medans jag virkade. :-)

Anonym sa...

Gud va söt. Vore fint att växla med, jag har en underbar väska som är i läder och ganska kraftig, köpte den på bagasi.se

Therese sa...

Sååå fin!! Virkar du och säljer? Mvh Therese

Erikas LCHF till vardag och fest sa...

Therese: Nej, jag säljer inte, virkar bara för att det är kul och för min egen skull. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...