fredag 17 augusti 2012

Smörgås med sallad och köttfärsbiff

Ostbrödsrutor med sallad och skivad köttfärsbiff

Vilket underbart väder! Bäst att passa på för enligt prognosen ska det regna imorgon. Jag har tillbringat dagen i solen och planerat mat för kommande vecka samt läst i min bok. Snart ska vi plocka fram muurikkan och steka biffar.

Idag åt vi goda mackor till lunch. Jag bakade några ostbrödsrutor i långpanna (recept kommer) och toppade med överblivna biffar från gårdagens lunch och egenodlad sallad. Till smörgåsen drack vi ett glas kall bärsmoothie. Perfekt sommarmat!



Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

2 kommentarer:

Anna sa...

Mums!! vilken smarrig macka =)
Tack vad snäll du är, ibland känner jag bara att fantasin är som bortblåst :/

Unknown sa...

Mmm... ser så gott ut!
Spännande med nytt brödrecept! :)
Ha en toppen dag!
//Lana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...