lördag 18 augusti 2012

Gofika med provbakad kaka

Provsmakning av kaka

Mums... det blev ett riktigt gott fika idag! Jag provbakade en chokladkaka och gjorde frosting till och det blev väldigt gott. Snart är semestern slut så jag njuter in i det sista. Idag är en riktig slödag och det blir inte många knop gjorda.

Jag vet att jag har lovat er en del recept på kakor och bröd som jag lagt ut bilder på här på bloggen men jag har inte hunnit med det... familjen och semestern har fått gå före. Så snart jag fixat inläggen kommer recepten. Nu ska jag återgå till att göra ingenting. Ha en trevlig lördag!

Kaffe till kakan


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

3 kommentarer:

Marja - Baka Sockerfritt sa...

Den där kakan vill jag ha. Hoppas du lägge rupp receptet snart :)

Anna sa...

Ja gör de vettja, tacos är ju så gott =)
Vilken kaka! Ser så galet god ut, mums!

Unknown sa...

Ser gott ut ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...