söndag 27 maj 2012

Vatten

Bästa törstsläckaren

Grattis alla mammor på mors dag! Jag har tillbringat mors dag tillsammans med min min familj och mina föräldrar. Flaggan är hissad och solen skiner, en kopp kaffe med kaka har nyss bjudits på och vi har en härligt ledig dag framför oss... kan det vara bättre?!

I den här värmen gäller det att dricka ordentligt och vatten måste väl ändå vara den bästa törstsläckaren som finns. Som måltidsdryck dricker jag nästan alltid vatten och då får det gärna vara kolsyrat. Vill man ha lite smaksättning kan man lägga i en skiva lime eller citron.


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

1 kommentar:

Unknown sa...

Ja, det är verkligen gott med vatten, speciellt smaksatt... fast inte sötat...
Ha en fin söndag!
Kram
//Lana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...