torsdag 10 maj 2012

En brasa inne när det regnar ute

Mysig brasa

Burr... vart tog sommarvärmen och solen vägen! Ute har det regnat hela dagen så idag tände vi en mysig brasa inne. Regnet gör att det blir så rått och kallt i luften och då är det härligt med en varm brasa att värma sig vid.

Middagen idag bestod av korv och cole slaw, till det testade jag att steka Apetinas Grill cheese. Osten var god och kändes som en blandning av halloumi och fetaost.

Korv, grill cheese och cole slaw

Apetina Grill cheese


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Oh, vad mysigt med brasan! :)
Kram
//Lana

Anna sa...

Det ser jättemysigt ut med brasan, de hade vi med behövt en. Ha en toppenkväll!kram

Monica Hansen sa...

grillcheese måste testas:)

Maria sa...

Den osten måste jag testa!!
Mysigt med brasa ..
Ha en härlig fredag!!
=)

Fröken M sa...

Den där grill cheesen är så himla god ! Dock brukar jag dela den i lite tunnare skivor för att den ska få mindre "gummi konsistens" :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...