torsdag 10 maj 2012

Ny tidning: Mat & hälsa

Ny tidning med fokus på lågkolhydratskost

Torsdag idag, vilket innebär veckohandling för min del. Idag fick den här tidningen, Mat & hälsa, följa med mig hem från affären. Tidning är helt ny och fokuserar på lågkolhydratskost och hälsa. En del kända människor inom LCHF-världen syns i tidningen, bland annat Åse som bjuder på frukosttips, Anna Hallén som ger kloka råd och en artikel om Josefin som berättar om sin viktresa. Jag har letat efter den i affären tidigare men inte hittat den förrän idag. Nu ska jag sätta mig en stund och bläddra och njuta innan jag tar tag i dagens måsten.

Åse bjuder på LCHF-frukosttips


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

2 kommentarer:

Russin sa...

Hej hej..
Den är jättebra tycker jag och ajg hade turen att vinna den på FB så jag fick en i brevlådan för någon vecka sedan, toppen.. :)

kramkram

Unknown sa...

Tyckte faktiskt inte att det var mycket innehåll för pengarna... blev lite besviken... tycker LCHF-bilagorna är mycket bättre...
Ha en fin kväll!
Kram
//Lana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...