lördag 14 april 2012

LCHF-pizza med fetaost, svarta oliver och rödlök

Fredagspizza

Härligt med helg! Jag ska försöka hinna baka och fylla frysen med LCHF-bröd och så hoppas jag ha lite tid att sitta och läsa. Igår kväll åt vi pizza till middag medans vi tittade på Let's dance. Vi toppande pizzabotten med tomatsås, fetaost, svarta oliver, rödlök och riven ost. Det var mycket gott.




Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Om jag inte vore mätt och nöjd hade jag nog dragit igång ett pizzabak idag igen för den är verkligen toppengod!!

Unknown sa...

vad sugen jag blev nu!

Här blir det mousaka..
Ha det så gott/Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...